AHMET TOPRAK BAYRAM MESAJI YAYINLADI
ELAZIĞSPOR KULÜBÜ BAŞKAN ADAYI AHMET TOPRAK Kurban Bayramı mesajı yayınladı.
Haberin Özeti
- • AHMET TOPRAK yayınladığı mesajda 'Elazığlı hemşehrilerimizin ve Elazığspor Camiamızın Kurban Bayramını en içten dileklerimle kutluyor; sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum.' dedi.
Bakmadan Geçme
Elazığlı sporculardan büyük başarı
Ahmet Ballıca: 'Şehrin geleceği için çalışacağız'
Elazığ OSB’de Yeni Dönem: Güven Tazeleyen Suat Öztürk Yeniden Başkan Seçildi!
BAŞKAN ALAN: “GELİŞEN BİR ELAZIĞ İÇİN GÜÇLÜ VE KARARLI ADIMLAR ATIYORUZ”
BAŞKAN ALAN: “KOBİ DESTEKLERİ İŞ DÜNYAMIZA HAYIRLI OLSUN”
Mehmet Ali Dumandağ'dan Kurban Bayramı Mesajı