SUAT ÖZTÜRK BAYRAM MESAJI YAYINLADI
Elazığ OSB Yönetim Kurulu Başkanı SUAT ÖZTÜRK kurban bayramı mesajı yayınladı.
Haberin Özeti
- • SUAT ÖZTÜRK mesajında 'Paylaştıkça çoğalan bereketin, birlik ve beraberliğin simgesi olan bir Kurban Bayramına daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Başta Organize Sanayi Bölgemizdeki değerli sanayicilerimiz, kıymetli çalışanlarımız ve hemşerilerimiz olmak üzere; tüm islam aleminin bayramını en içten dileklerimle kutlar; bu mübarek günlerin şehrimize ve ülkemize sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederim. Kurban Bayramımız mübarek olsun.' dedi.
Bakmadan Geçme
Elazığlı sporculardan büyük başarı
Ahmet Ballıca: 'Şehrin geleceği için çalışacağız'
Elazığ OSB’de Yeni Dönem: Güven Tazeleyen Suat Öztürk Yeniden Başkan Seçildi!
BAŞKAN ALAN: “GELİŞEN BİR ELAZIĞ İÇİN GÜÇLÜ VE KARARLI ADIMLAR ATIYORUZ”
BAŞKAN ALAN: “KOBİ DESTEKLERİ İŞ DÜNYAMIZA HAYIRLI OLSUN”
Mehmet Ali Dumandağ'dan Kurban Bayramı Mesajı