SUAT ÖZTÜRK BAYRAM MESAJI YAYINLADI

Elazığ OSB Yönetim Kurulu Başkanı SUAT ÖZTÜRK kurban bayramı mesajı yayınladı.

Haberin Özeti

  • SUAT ÖZTÜRK mesajında 'Paylaştıkça çoğalan bereketin, birlik ve beraberliğin simgesi olan bir Kurban Bayramına daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Başta Organize Sanayi Bölgemizdeki değerli sanayicilerimiz, kıymetli çalışanlarımız ve hemşerilerimiz olmak üzere; tüm islam aleminin bayramını en içten dileklerimle kutlar; bu mübarek günlerin şehrimize ve ülkemize sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederim. Kurban Bayramımız mübarek olsun.' dedi.

Bakmadan Geçme